اتاق مشورت سروش

اتاق مشورت سروش


4 ماه پیش
همراهان عزیز سلام
به اطلاع شما می‌رسانیم که در تاریخ 14 تیر ماه (2 روز دیگر) پیامرسان سروش به طور کامل از دسترس خارج می‌شود. لذا با استفاده از لینک زیر، آخرین نسخه‌ی سروش پلاس‌ را دریافت نمایید.
http://bit.ly/2vsLjvm
8 ماه پیش
1 سال پیش
با توجه به آنکه در نظرسنجی تغییر نام صفحه «فروشگاه»، گزینه «ویترین» بیشترین آراء را کسب کرده است، نام این صفحه به «ویترین» تغییر خواهد یافت.
از اینکه در مسیر توسعه سروش ما را همراهی می‌کنید صمیمانه سپاسگزاریم.
1 سال پیش
1 سال پیش
1 سال پیش
ضمن تشکر از مشارکت شما همراهان گرامی در نظرسنجی‌های اخیر اتاق مشورت سروش، همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید قابلیت افزودن چند عکس پروفایل با رأی اکثریت شما انتخاب شد.
به آن دسته از کاربرانی که شاید هنوز سروش خود را به‌روز نکرده‌اند باید اطلاع دهیم که در جدیدترین نسخه سروش این قابلیت اضافه شده و شما می‌توانید بیش از یک عکس را در صفحه شخصی خود قرار دهید.
مطابق مراحل افزودن عکس پروفایل، می‌توانید عکس جدید را به عکس قبلی اضافه کنید.
خرسندیم که همچنان با نظرات شما کاربران عزیز پیش می‌رویم و در راستای جلب رضایت شما قدم برمی‌داریم.
1 سال پیش
1 سال پیش
پس از انتشار دو نسخه اخیر، خرسندیم به اطلاع شما همراهان عزیز برسانیم بنا بر نظرات کاربران، میانگین امتیاز تماس صوتی سروش بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.
از این‌رو به کاربرانی که تاکنون نسخه خود را بروز نکرده‌اند و یا اخیرا تماس سروشی نداشته‌اند، پیشنهاد می‌کنیم سروش خود را به نسخه آخر بروزرسانی کرده و تماس صوتی را تجربه کنند.
لازم به ذکر است حداکثر کیفیت را زمانی تجربه خواهید کرد که هر دو طرف تماس (هم شما و هم مخاطب‌تان) از نسخه‌جدید سروش استفاده کنید.

http://yon.ir/x9hOD
1 سال پیش
🔴 آیا گزینه‌های رای نیاورده در نظرسنجی فراموش می‌شوند؟
پس از انتشار نتایج نظرسنجی‌های اخیر 📶، شاهد نگرانی عده‌ای از کاربران بابت فراموشی گزینه‌های دوم به بعد در نظرسنجی‌ها بوده‌ایم.
لازم است مجددا تاکید کنیم نظر یکایک شما کاربران سروشی، برای تیم مدیریتی حائز اهمیت می‌باشد.
از این‌رو همانطور که مواردی مانند بات استیکر سروش آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد، دیگر گزینه‌ها نیز بزودی تکمیل و ارایه خواهد شد.😊
1 سال پیش
ضمن تشکر 🙏 از حمایت خوب‌تان در نظرسنجی‌های سروش، به اطلاع شما کاربران عزیز می‌رسانیم در آخرین نظرسنجی منتشر شده، بهبود ویژگی «جستجو» با رای شما کاربران انتخاب شد. به شما اطمینان می‌دهیم در نسخه‌های آتی، تیم فنی زمان خوبی جهت بهبود این ویژگی صرف کند.
از آنجا که نظرات ارزشمند شما کاربران محترم باعث بهبود کیفیت بیش از پیش سروش خواهد شد، خواهشمندیم همچنان ما را در نظرسنجی‌های آتی یاری فرمایید🤝.

@scr
1 سال پیش
در فرآیند نظرسنجی این امر ثابت شده است که مشاهده نتایج نظرسنجی قبل از انتخاب گزینه، در انتخاب نهایی شما تأثیر خواهد گذاشت.
از این‌رو در نظرسنجی‌های سروش که در کانال «اتاق مشورت» برگزار می‌شوند تا اتمام نظرسنجی، امکان مشاهده نتایج وجود نخواهد داشت. البته پس از به پایان رسیدن زمان نظرسنجی، شما قادر به مشاهده نتیجه خواهید بود.
از همراهی و همدلی همیشگی شما سپاسگزاریم.
1 سال پیش
1 سال پیش
بیشتر از قبل به ما کمک فکری کنید!!
ضمن تشکر از همراهی بی‌نظیرتان در نظرسنجی‌های قبلی، به اطلاع شما همراهان عزیز می‌رسانیم در آخرین نظرسنجی که از سمت ما منتشر شد، افزودن قابلیت چند عکس در حساب کاربری (پروفایل) با رای شما کاربران انتخاب شد که امیدواریم به همت تیم فنی، تا پایان ماه آبان این ویژگی را به سروش اضافه کنیم.
در ضمن برای استفاده بیشتر از نظرات شما خواهشمندیم پس از این در کانال «اتاق مشورت سروش» به آدرس @scr عضو شوید و در نظرسنجی‌های ما شرکت کنید.
نظرات ارزشمند شما کاربران محترم باعث بهبود کیفیت بیش از پیش سروش خواهد شد.
1 سال پیش
1 سال پیش
کاربر گرامی سلام؛
در ماه‌های اخیر «مشکل اتصال و کندی» یکی از مسائل پر تکرار در میان بازخوردهای شما بوده است.
به همین خاطر در این مدت بخش قابل توجهی از توان تیم سروش معطوف به این موضوع گردید.
در نظر داریم با طرح یک پرسش‌نامه میزان موفقیت این تلاش‌ها را بسنجیم.

با تکمیل این پرسش‌نامه که وقت شما را کمتر از ۱ دقیقه می‌گیرد، کمک بزرگی به ما می‌کنید. (لطفا لینک را لمس کنید)
http://yon.ir/SoroushApp

با سپاس و تقدیم احترام
تیم سروش :)
1 سال پیش
1 سال پیش
کاربر گرامی سلام
از اواسط فروردین امسال، با همکاری اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، اینترنت سروش برای مشترکین این دو اپراتور رایگان شد. با توجه به بازخوردهای دریافتی درباره این موضوع، برای ادامه راه نیاز به همفکری شما داریم.
لطفا در نظرسنجی پیش‌رو شرکت کنید.
سروش با همراهی و همفکری شما هر روز بهتر و بزرگ‌تر می‌شود :)
1 سال پیش
کاربر گرامی سلام
حضور بیش از ۱۱ میلیون کاربر در پیام‌رسان ایرانی، اتفاقی است که برای اولین بار در کشور تجربه می‌شود. سروش برای ارائه باکیفیت خدمات به این تعداد کاربر، با پیچیدگی‌ها و چالش‌های بزرگی مواجه است.
برای حل این چالش‌ها به مشورت و همفکری شما نیازمندیم. یکی از مسائلی که توسط تعداد زیادی از کاربران اعلام می‌شود «مشکل اتصال و کندی» است. برای حل این مسئله لازم است تجربه‌ی شما را دقیق‌تر بدانیم.
با تکمیل این پرسش‌نامه که وقت شما را کمتر از ۱ دقیقه می‌گیرد، کمک بزرگی به ما می‌کنید. (لطفا لینک را لمس کنید)
https://survey.porsline.ir/s/gmYb3B

با سپاس و تقدیم احترام
تیم سروش :)
1 سال پیش
اعلام نتایج نظرسنجی :

بیش از ۶۹ درصد مخاطبین نظرسنجی، به «قالب کاربری شماره دو» رای دادند.
2 سال پیش
2 سال پیش
دریافت سروش پلاس